2013. november 2., szombat

Chapter 6 ~ The drug

"Sziasztok! Nagyon, nagyon sajnálom, hogy most több, mint négy hétig nem volt új rész, de egyszerűen időm és ihletem sem volt. Észre vettem, hogy 18 felíratkozómból (ami miatt nagyon hálás vagyok) már csak 17 van. Tudom, hogy ez az én hibámból adódik, de akkor sem értem, hogy ha már egyszer valamire felíratkozik az ember miért vonja vissza. Remélem ezzel a résszel kárpótolni tudlak titeket. Kellemes olvasást."
BiebsGirl


*Eleanor Calder*

Annyira elegem van már Caraból. Mindig mindenhol ott van és az én barátaimmal barátkozik. Az a baj, hogy annyira legalább hasonlítunk,  hogy nem adjuk fel könnyen a céljainkat és mind ketten makacs személyiségűek vagyunk. Végre kitettük "őfelségét" a kocsiból és fiúk közös házába vettük az irányt.
Épp a kanapén ültem és már csak pár óra volt a buliig, amire meghívták Carát is. Hirtelen támadt egy remek ötletem, már csak meg kell valósítanom.
- Üm, Harry. - szóltam a mellettem lévő fotelben ülő fiúnak.
- Igen? - nézett fel egy pillanatra a telefonjából.
- Gyere egy kicsit! - fogtam meg a kezét és a kerti ajtóig kezdtem húzni. Mind ketten leültünk a hintaágyra és belekezdtem az ötletembe. - Ugye jössz ma a buliba? - kérdeztem eltöprengve.
- Ezt komolyan kérdezted? - nevetett fel - Én találtam ki, hogy menjünk. - nézett rám féloldalas mosolyával, amitől más lányok már olvadoznának.
- Oké, szóval fel kéne szedned Carát. - adtam neki az utasításomat.
- Amúgy is meg lett volna már ma estére. - kacsintott egyet csábos mosolyával. Na igen Harry. Ő tipikus az a fiú, akinek minden lány egy (vagy ha szerencséje van) kettő északára kell, aztán meg mehet a saját útjára. Tökéletes embert találtam erre a tervemre. Elcsábítja Carát, ő bedől neki és már viszi is az ágyába. Ismerem annyira, hogy ő nem olyan lány, hogy lefekszik egy olyan fiúval, akit nem szeret. Harry meg profi abban, hogy elhitesse mindenkivel, hogy ő is szereti viszgyen úgy. - mosolyogtam én is.
- Akkor csak ennyi?
- Aha. - válaszoltam és megöleltem. - Köszönöm.
- Neked mindent. - karolta át a vállamat és hajamba puszilt. Imádom a közelségét és illatát. Ölelkezésünket Louis szakította félbe, aki elég meglepődve nézett ránk. Gyorsan szétreppentünk, mint két kismadár és Louishoz rohantam.
- Megyünk öltözni? - adtam szájára egy puszit és egyből eltűnt arcáról a meglepődöttség.

*Harry Styles*

- Na én léptem. - üvöltöttem még egy utolsót a fiúknak az ajtónk előtt állva. Mivel nem érkezett válasz gondoltam elindulok. Beültem a kocsimba, amit még tavaly vettem, de ez a kedvencem. Pontosan kellett Carahoz érnem, mert tapasztalatból tudom, hogy ezt a lányok szeretik. Leparkoltam a házuk előtt és csöngetni kezdtem. Fél perc múlva már egy bulihoz kiöltözött lány állt előttem. Nem tagadom eléggé megbámultam és ezt ő is észre vette, de nem foglalkozott vele. Nem szégyenlős, ez tettszik.
- Jól nézel ki. - vetettem be féloldalas mosolyomat, de ő csak válaszul rám mosolygott. - Mehetünk?
- Várj egy pillanatot. - visszament a házba, majd két perccel később az (elég rövid) ruhájához illő táskával tért vissza. - Most már mehetünk. - zárta be kulccsal az ajtót. Egymás mellett haladtunk az autóhoz és illedelmesen kinyitottam neki a kocsi ajtaját. Egy ilyen lányért mindent megteszek, hogy az enyém legyen ma estére. Beültem a volán mögé és lábammal rányomtam a gázpedálra.
- Hová is megyünk? - kérdezte a mellettem ülő lány haját birizgálva.
- A Midnight-ba. Jó hely az. - feleltem.
- Tudom. - válaszolt tömören. Gondoltam felgyorsítom az eseményeket, ezért bokólni kezdtem neki.
- Tettszik a ruhád, de jobb lennél nélküle is. - hajoltam közel füléhez és egy nedves puszit adtam arcára.
- Jól van Styles, meglátjuk még mit hoz az este. - kacsintott egy kacér mosoly kiséretében és kiszállt az autóból, mert idő közben megérkezdtünk. Arcomon levakarhatatlan vigyorral nyitottam ki az ajtót és követtem őt a club bejáratáig, ahol a biztonsági őrők utunkat állták. Miután megbizonyosodtak róla, hogy törzsvendég vagyok, elhúzták a kordont és beengedtek minket. Megfogtam Cara kezét és egészen a bár pultig húztam, ahol leültünk egymás melletti két székre. 
- Egy Sex on the beach-et kérek. - mondta Cara magabiztos mosollyal a bár mögött álló fiúnak. 
- Erős kezdés. - bólintottam elismerősen - Én egy vodka narancsot. - szerencsémre, hamar elkészítette a srác, így gyorsan lehúztuk mind ketten az italunkat.  - Gyere táncoljunk! - fontam Cara dereka köre karjaimat és olyan közel húztam magamhoz, amennyire csak tudtam.
- Harry, ahhoz még kell egy pár kör. - súgta bele szenvedélyesen fülembe és már rendelte a következő italát. Tettszett bevállalósága, ezért hagytam, 'had igya le magát és akkor az enyém lehet. 
- Most már mehetünk. - ült bele ölembe és megfogta kezemet. Egyre jobban csak kívántam őt és azon járt az agyom, hogy mit fogok vele csinálni az ágyban. A táncparkettre húzott, ahhol elvegyültünk a tömegben. Éreztem Cara járásán, hogy már eléggé instabil, ami nekem csak kapóra jött. Megfogtam derekát és magam felé fordítottam. Szemei csillogtak, ajkai elválltak egymástól, ami hihetetlenül szexivé tette      őt. Kezemet lejjebb vezettem egészen fenekéig, amibe erőszakosan belemarkoltam. Átnéztem a válla felett és Eleanort pillantottam meg, aki minket nézett. 
- Cica, várj egy percet. - távolodtam el Caratól és puszit nyomtam nyakára. Kikerültem és Eleanorig meg sem álltam.
- Meg lesz. - mosolygotam és átöleltem a vállát. 
- Ha már ennyire benne vagy ebben, az egészbe és biztosra akarsz menni, add ezt be neki. - táskájába nyúlt és kezébe vett egy injekciós tűt, amit kezembe adott. Egy pillanatra meghökköltem, amit El is észre vett. - Ez kiüti pár órára és azt csinálsz vele amit csak akarsz. - búgta bele fülembe, amitől beindult az a bizonyos mocskos fantáziám. 
- Egyszer ezt majd még meghálálom. - adtam egy puszit arcára. Gyorsan visszasiettem Carahoz, aki dölöngéve, de még is szexin táncolt.
- Gyere velem. - bal kezét megragadtam és kivezettem a clubból. 
- Ne már. Én még maradni akarok. - kapta ki kezét az enyémből és visszafele kezdtett futni. Utána rohantam és erősen visszarántottam magamhoz.
- Majd én eldöntöm mit akarsz. - erősem megmarkoltam mind két kezét és a kocsiba zártam őt. Beültem mellé, de ő egyre hangosabban kezdett üvöltözni. Engem ez egy cseppett sem hatott meg, teljes erőmből rányomtam a gázpedálra és haza vezettem. Carat hátamra vettem és úgy vittem be a Londoni külön lakásomba. Egyre jobban csak üvöltött és rúgkapált, ami már kezdett idegesíteni. Egy határozott mozdulattal szoknyája alá nyúltam és fenekére csaptam, amitől elhallgatott. Ledobtam a hálószobámban található ágyamra és szétfeszítettem lábait.
- Na Cica, ha jól viselkedsz nem adom be ezt - vettem kezembe az injekcióst tűt de, ha rosszul, inkább ne tudd meg mi lesz. - Cara arca elturzúlt és bömbőlni kezdett.
- Te engem nem erőszakolhatsz meg! - ordította és jobb kezével egy pofont kevert le nekem.
- Én szóltam. - kezembe vettem a tűt, amitől Cara szemeiben még több könny gyült és karhajlatába szúrtam. Leszorítottam a matracra és megvártam, míg a szer hatni kezdett. Pár perc múlva már Cara elernyedt teste feküdt aladtam. Akkor kezdődjön a játék.

10 megjegyzés:

  1. hűű baszki...ez durva,és zseniális.Nagyon jól megírtad:)))Gratula!Már várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.:)
      Hamarosan jön az új rész.

      Törlés
  2. Uuhh de durva. Gyorsan kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. Grat! Nagyon jó a történeted!

    VálaszTörlés
  4. Most szivatsz ?!! Hozd már az új részt ez parancs!annyira izgulok!

    VálaszTörlés